piątek, 17 grudnia 2010

Arsenal, czyli niespodzianka?

Arsenal Londyn. Oczywiście, że Arsenal. Niespodzianka? O czym ja piszę?! Skoro wszyscy w Anglii o tym wiedzieli, to dlaczego ja miałbym o tym nie wiedzieć? Nie chciałem ich wylosować ponieważ bardzo lubię Arsenal. Kibicuje im i myślałem, że może przy odrobinie szczęścia znów spotkamy się z nimi w finale, ale nie, los chciał inaczej i spotkamy się w 1/16. Szkoda.

Z drugiej strony uważam, że to dobre losowanie dla Barcy, bo przeciwko Arsenalowi, który lubi atakować, a bronić nie bardzo, będzie nam miło na boisku. Oczywiście nie odbieramy Kanonierom szans, ale Barcelona jest po prostu lepszym zespołem i udowodniła to już nie raz. Choćby rok temu:

Do lutego jeszcze dużo czasu, ale Guardiola stworzył taki plan przygotowań na cały sezon żeby w odpowiednim momencie zespół był gotowy i w lutym gotowy będzie.

Z innych par ciekawie będzie się działo w Mediolanie gdzie AC Milan spotka się z Tottenhamem,a Inter z Bayernem. RM spotka się – uwaga – z Lyonem i szkoda, że tym razem to RM wyjdzie z tego zwycięsko, bo Lyon przeżywa kryzys. A może się mylę?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails